Lagde du mærke til titlen på denne artikel?
Selvfølgelig, er det en overskrift. Det er rigtigt, og det bruger en shop-slidte klassisk format, som stadig fortsætter med at overraske mig med dens magt. Kun 2 simple ord…
“Sådan…” Stick med mig på dette, jeg ved det lyder for nemt.
Enkel, ydmyg “sådan” overskrift er stadig i kridthuset i min bog for enkelhed og effektivitet. Du kan virkelig ikke gå galt med det. Hvordan at overskriften er så alsidig. Du kan følge det med flere fordele, et spørgsmål, et tilbud, næsten alt- og det virker fint!
I virkeligheden, ved hjælp af ‘hvordan’ formel er en af de bedste steder at starte, når skrive overskrifter, fordi det tvinger dig til at tænke på hvad dit produkt/service faktisk gør for personen.
Her er et par vindende eksempler til at få dine safter flyder:
Hvordan til at indsamle fra Social Security på alle alderstrin
Sådan får du fem pengemaskine websteder i 29 minutter eller mindre… Uden at bruge en formue!
Hvordan man undgår den største fejl du kan gøre i bygning eller købe en bolig
Sådan cruise verden for $19 om dagen
Hvordan man får entusiastiske bifald – endnu et stående bifald – hver gang du taler (Ted Nicholas)
Sådan Win Friends og indflydelse folk
Hvordan til at gøre bilen usynlig for radar og laser!
Hvordan man kan gøre din computer så nem at bruge som din telefon
Sådan fix biler
Tjek den sidste vindende overskrift på vores liste – “how to fix biler”. Jeg mener det virkelig ikke kan få noget enklere end det, men det virker… og det virker stor gang!
Nu her er et par “Hvordan at..” overskrifter du kan plug-in og brug højre væk når brainstorming:
=== “Hvordan” formler ===
Sådan får du ___
Sådan har ___
Sådan keep___
Hvordan man starter ___
Sådan begynder ___
Hvordan bliver ___
Hvordan man kan forbedre din ___
Hvordan man kan udvikle ___
Sådan får du mest ud af of___
Hvordan man undgår ___
Sådan end___
Hvordan at slippe af ___
Hvordan at erobre ___
Sådan Nyd ___
Bare tilføje ordet “hvordan” i front af en overskrift giver det en ekstra appel. Sammenligne disse 2 eksempler:
En mærkelig ulykke reddet mig fra skaldethed
Hvordan en mærkelig ulykke reddede mig fra skaldethed
Hvoraf den ene er mere overbevisende? Jeg tror, du er enig #2 gør tricket. Og at man er en vindende overskrift bruges igen og igen.
Okay, men måske er den afprøvede og sande “hvordan” for kedeligt for dig. Intet problem! Spice det ved at tilføje lidt noget før ‘hvordan’
Her er hvordan man…
Oplev sådan…
Hvis du tror en 12% årlige afkast af dine penge er god, er her hvordan du indstiller din seværdigheder på 100% eller mere
Alle nye kursus afslører hvordan at bruge Pop-Ups til at fordoble din opt-in-sats, eksplodere din salg og presse op til 300% flere indtægter fra hver besøgende til dit websted! (Jonathan Mizel)
Jeg vil vise dig, hvordan du ramte golf skud så lige som du kan pege, eller denne video Golf lektion er gratis… og jeg vil betale dig $25 for at spilde din tid! (Jeff Paul)
Ohio mand opdager hemmeligheden om hvordan at undslippe den amerikanske rotteræs
Eller hvis du stadig ønsker at ændre det op lidt – bare bruge “Hvordan du…” eller “hvordan I…” som disse prisbelønnede eksempler:
HVORDAN jeg tjene min lever i 4 timer om dagen
HVORDAN du kan gøre godt Over $300,000.00 om året som en ejendomsmægler arbejder mindre end 40 timer om ugen… Har en Top indkomst og et liv… Og aldrig har til Make A kalde dig angst eller affald din tid med urealistiske sælgere eller uoprigtig købere, nogensinde igen (Craig Proctor)
Jeg tror du er enig for at få mest bang for din sorteper – “hvordan” overskrifter er vejen at gå.